Ridabu - Valdres FK » Black River Park » 26. mai 2024 14.00
26. mai 2024 14.00
Valdres FK  -  Kolbu KK

Gunnar Dahlen ny markedsansvarlig i Valdres FK

Gunnar er som kjent en av de viktigste personene bak etableringen og suksessen til Valdres FK. Han var sentral i ulike roller i administrasjonen fra 2006 til 2009. Etter en pause fra klubben og fotballen, tok han på seg treneransvaret av Interkretslaget i år. Nå er han motivert for å lede jobben med å skaffe klubben nødvendige inntekter gjennom sponsoravtaler og inntektsbringende tiltak. Dette er ikke ukjent for Gunnar, som har opplevd en omsetningsutvikling fra 600.000,- (2006) til 4.9 mill. (2009) i sin forrige periode i klubben.

Når Gunnar viste interesse for å ta fatt på denne oppgaven, som nå har stått ubesatt et godt halvt års tid, valgte styret å handle raskt. I godt samarbeid med Valdres Videregående skole, har vi fått til en løsning der Gunnar Dahlen allerede fra uken av starter opp sin deltidsjobb for klubben.

Prioritert oppgave for han nå er å fortsette klubbens jobb med å sikre at sponsoravtaler for 2012 og årene fremover er på plass innen nyttår. Han vil også se på nye tiltak som kan bedre en anstrengt økonomi i inneværende år. Klubbens styre, markedsgruppe, seniorgruppen og andre frivillige rundt klubben, vil konsentrere seg om å gjennomføre budsjetterte inntektsbringende aktiviteter. Her kan nevnes salg av Valdrespatriot 2012, der seniorgruppen har et mål på 500 patrioter (selges frem til nyttår for kr. 1000,- mot 1500,- i år).

Våre spillere blir en viktig brikke for å sikre en sterkt tiltrengt suksess for årets billotteri. Målet er å gjøre en enda større suksess enn i fjor, da det ble solgt litt over 3000 lodd. Klubben har lov til å selge 4000 lodd. Det er premier for 215.000,-

Vi ser frem til å få Gunnar med i administrasjonen igjen!

For styret

Ove Stein Rabben