Endringer i styret etter Årsmøte

To styremedlemmer ut og to nye inn. Simen (bilde) og Ingrid Elise stilte ikke til gjenvalg, så dermed ble Mette Christiansen og Nina Thon innstilt som styremedlemmer og valgt inn på årsmøtet til Valdres FK.

På årsmøtet i Valdres FK den 28. mars ble det noenendringer i styrets sammensetning. Ingrid Elise Bråten og Simen Høglien tok ikke gjenvalg. Simen Høglien har vært med i klubben i mange år. Først som spiller i 9 sesonger, så en liten periode som daglig leder før han nå har fullført to perioder i styret. Styreleder Oddvin sier at det blir et stort savn å ikke ha med Simen videre, da han tross sin unge alder, harmye kunnskap om klubben og har vært en veldig god sparringspartner. Klubben har forståelse for at Simens hverdag, bosett i Oslo med full jobb og egen fotballsparking, ikke lenger lar seg kombinere. Valdres FK satser på at Simen og Anja snart vender nesen hjemover, og igjen blir gode bidragsytere for klubben.

Ingrid Elise Bråten tok heller ikke gjenvalg, men har sagt seg villig til å fortsette med loppemarkedet. Dette er vi veldig glad for. Ingrid Elise har lagt ned mange timer og gjort en god jobb med dette, og dette er klubben veldig takknemlig for.

Inn i styret ble Mette Christiansen og Nina Thon valgt. Mette vil få mest ansvar for det sportslige, mens Nina vil ta et større ansvar og bidrag inn mot økonomistyring og regnskap.

I tillegg har styret fått med seg Christian Blix Nilsen og Vidar Veka som ressurspersoner rundt styret. Christian vil bistå styret med organisering og administrasjon. Christian kjenner historien til klubben godt, og hans bakgrunn og kompetanse vil løfte organisasjonen.

Vidar sitt hovedfelt vil være bidra inn mot cup og arrangement, i tillegg som en ressurs mot juniorlaget.

Oddvin Sørbøen ble gjenvalgt som styreleder, samt at Lars Jørgen Skjel, Terje Bråten og Lene Kvisgaard ble gjenvalgt som styremedlemmer.

Vi føler vi går styrket inn mot ny sesong på alle plan i klubben, og er glade for alle som melder seg til både store og små oppdrag.