Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Oppkjøring til sesongen 2020

Alle våre tre lag har kommet godt i gang med treningene og oppkjøringen til sesongen 2020. Siden herrelaget vårt rykket ned i 2019 skal vi i år kjempe om poeng i 4.divisjon. Damelaget vårt ligger stabilt i 3.divisjon og skal kjempe om en plass på øvre halvdel. Vi har også et juniorlag for gutter som skal spille i 1.divisjon for G-19 lag i 2020-sesongen.

Damelaget:

Damene trener 3 økter i uken i Valdres Storhall, og det var god trøkk og mye fine scoringer på treningene den første uken. På bildet har de akkurat gjennomført en trening for å forberede seg til Beitostølen Cup som starter på fredag 17.januar. Der stiller damene med 2 lag.

Herrelaget og G-19:

Når det gjelder herrene, trener både herrelaget og juniorlaget sammen nå i oppkjøringen. De trener 4 økter i uken i Valdres Storhall. Bildet over er tatt etter trening torsdag kveld forrige uke, på en trening med bra tempo og mange gode prestasjoner. Valdres FK stiller også med 2 herrelag på Beitostølen Cup som starter førstkommende helg.

Sesongoppkjøringen er altså i gang, og alle lagene våre får lagt inn gode treningsøkter i den flotte Storhallen på Leira. Til helgen har vi som sagt 4 lag med på Beitostølen Cup, og vi skal prøve å oppdatere hvordan det går med lagene etterhvert som de spiller. Følg med på Facebook eller Twitter for oppdatering.