Tap i generalprøven

I siste treningskamp før seriestart ble det tap mot FK Gjøvik-lyn.

Etter en godkjent første omgang der lagene gikk til pause på stillingen 1-1, rant målene inn bak Hugo i Valdres-buret mot slutten av 2. omgang. Da dommer Frydenlund blåste av kampen stod det hele 6-2 til hjemmelaget. Valdres sine mål ble laget av Joey (1-1) og Simen (5-2).

Valdres stilte med følgende lag:

Hugo, Martin, Acai (Jose fra 70 min), Even, Sander, Eksil, Mathias (Sheverinio fra 60 min), Shane (Esrom fra 80 min), Federico (Sivert fra 30 min), Simen og Joey (Nikolic fra 60 min).

I likhet med Gjøvik, som forøvrig lot fire få hvile fra en antatt første 11´er deriblant Ryan Lee Nelson, ble det gjort en del bytter i valdres-laget i dag. Kampen bar litt preg av to lag som tok hensyn til seriepremieren neste helg. Det er da det virkelig gjelder!