Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Møter Lillestrøm 2

A-lag herrer tar i mot Lillestrøm 2 på Gjensidigebanen mandag kl. 18:30. Etter 2-1-tap mot Skjetten sist helg ønsker gutta å reise kjerringa.

Første hjemmekamp for Enrique

Kampen vil også bli den første obligatoriske kampen på Gjensidigebanen for Valdres nye midtbanedirigent Enrique Rivas Remires. Erique har nå vært i Valdres snart tre uker og har vist god utvikling på trening.

Til nettstedet El Córner del Sur sier Enrique at han er veldig glad for å være her. Han føler seg godt ivaretatt og synes oppfølging har vært god den korte tiden han har vært her. Som han selv sier "Jeg er veldig glad. De er veldig hjelpsomme og alltid oppmerksomme på meg." Hele intervjuet med Enrique kan leses her.

Flere utskiftninger og smårusk

Fra vår- til høstsesongen har det vært flere utskiftninger i et ungt valdreslag. Ut har Jonas Fuglien Hauge, Runar Brenden, Roar Amundsen, Claudio Kiala  og Ørjan Vilhelmshaugen gått. Alle viktige bidragsytere i Valdres gode vårsesong.  Inn har nevnte Enrique kommet og juniorene Daniel Enger, Sivert Månum og Antonio Vega Wangen er løftet opp som hospitanter.

Tross de mange endringene er det et offensivt og optimistisk valdreslag som tar fatt på høstsesongen. Tilbake er humørspreder og "tuttis" eksperten Robert Frydenlund Rabben. Et trøblete kne satte ham tilbake i vårsesongen, men med balansert trening håper han å kunne bidra i høstsesongen. Også vår nøysomme engelskmann, Dominic McGiveron, vil snart være å se på banen. Dominic har vært ute siden kampen mot Strømsgodset 2 grunnet en ankelskade.

En strek i regningen er det at Vujovic trolig vil være ute i 4-6 uker på grunn av en vond akilles, mens Kapser Dyve må holde sengen etter å ha pådratt seg halsbetennelse! Også Kyle Spence er usikker til mandagens kamp etter en kjenning i leggen på fredagens økt.

A-laget gjør sine siste forberedelser lørdag og søndag før de tar i mot Lillestrøm 2 mandag kl. 18:30. Vi håper flest mulig tar turen til Gjensidigebanen for å støtte laget.