Kickoff!

Valdres FK inviterer til Kickoff 2017!  Fotballsesongen for Valdres FK skal åpnes og vi inviterer til Kickoff!

Fredag 7.april fra kl 19 på Fagernes Gjestegård og Nabo Bar

Kickoffet blir avholdt i to omganger.

19-21. 1.omgang på Fagernes Gjestegård:

Middagsbuffet bestående av

Helstekt entrecote, urtebakt kyllingbryst og ovnsbakte poteter. Ris og grillstekte grønnsaker. Peppersaus og fløtesaus med timian. Grønnsalat med ferske grønnsaker.   Kaffe, te

Denne vil koste 240,- som betales ved ankomst. Drikke må hver enkelt kjøpe for seg.

21-23. 2. omgang på Nabo Bar:

En uformell setting der fotballfaglige meninger utveksles over det man kan ønske av drikke. Her blir damelaget, juniorlaget og herrelaget presentert. DJ spiller musikk og setter stemning. Det vil bli rabattert pris på fotballøl.

Vi inviterer deg som er glad i Valdres FK til en hyggelig kveld i fotballens tegn. Vi håper du ønsker å delta i begge omganger.

Det er mulig å møte opp til kun 2.omgang, men da vil det koste en selvbestemt sum for å komme inn. Denne summen vil Nabo Bar uavkortet donere til Valdres FK.

Det vil også være mulig å delta i ekstraomgangene etter kl 23 (for de som er gamle nok) i regi av Nabo Bar.

Bindende påmelding til 1.omgang sendes Joakim Wiik (joakim.wiik@gmail.com) innen 1.april