Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Ulven klar som ny hovedtrener!

Ole Anders Ulven er klar som hovedtrener for klubbens A-lag. Hadelendingen har i dag signert en treårskontrakt som strekker seg til og med 2020.

Ole Anders har tidligere hatt stor sportslig suksess ved å ha trent Valdres FK damer opp fra 4. til 2. divisjon, og med klubbens juniorlag som vinner av junior elite vår i 2016.

- Klubben er fornøyd med å ha knyttet til seg en stor trenerkapasitet, og ser med spenning fram mot resultatet dette vil gi i sesongene som kommer. Det er forhandlet fram ei treårskontrakt, som vil bli signert i nærmeste framtid, sier Ole Arne Kvålshaugen, styreleder i Valdres FK.

Dag­lig le­der i Vald­res FK, Philip Sten­sæ­ter, er også for­nøyd med an­set­tel­sen.

- Det er før­s­te­val­get vårt, og det er fire gode grun­ner til at han er det. For­di han er lo­kal. Han vet hva Vald­res FK be­tyr, og kjen­ner job­ben. Han er også den fot­ball­fag­lig bes­te i Vald­res. Den fjer­de grunnen er at vi får den bes­te tre­ne­ren i av­de­lin­ga vår.

- Han stil­ler sto­re krav til seg sjøl, og alle rundt seg. Klubben me­ner at det­te blir bra, sier Philip Sten­sæ­ter.

Planlegging av det sportslige, signeringer og en ny treningshverdag vil tilta inn mot oppstart i januar.