Klart for første treningskamp

Søndag spiller A-laget og juniorene sine første treningskamper for sesongen. Motstander for begge lag er Fredrikstad, henholdsvis junior og G16.

Ungdommene fra Fredrikstad har treningsleir i distriktet denne helga, og da passer det godt med en match mot Valdres-lagene. Valdres jr. mot Fredrikstad G 16 spilles kl. 10, mens vårt A-lag mot Fredrikstad jr. starter 11.25. Juniorene fra Østfold skal spille i Interkrets sesongen 2017, så det skulle bli god matching for våre gutter. Valdres storhall er arena og publikum er velkomne!

A-laget stiller med Oslo-valdrisene Runar Brenden, Simen Høglien og (trolig) Knut Masdal søndag. I tillegg kommer Ayouba Swaray, som ennå ikke har underskrevet for Valdres. Trener Atle Johannessen kommer trolig til å stille med Swaray på flanken, mens Robert Rabben får prøve seg som spiss.

Atle Johannessen har i dag skrevet under en treårs-avtale som trener for Valdres FK.