Hauerseter gjester Blåbærmyra

Hauerseter fra Romerike stiller til kamp på Blåbærmyra lørdag kl. 16. Begge lag kjemper for å bli blant de fire beste i avdelingen, og så langt har Valdres et fire poengs forsprang. Ayouba Swaray (bildet) er ute med skade for Valdres.

Valdres kjempet seg til tre poeng da lagene møttes for første gang i april. En skåring av Dan Mönell var nok til å sikre seieren. I forrige serierunde gikk begge lag på en smell; Hauerseter røk 1-4 mot serieleder Skedsmo, mens Valdres som kjent tapte 1-5 mot Lsk 2.

Trener Atle Johannessen rapporterer at lårskaden til Ayouba Swaray holder ham ute av laget. Ayouba har dessuten flyttet til Fredrikstad for å gå på skole, så han får ikke trent med laget framover. Andreas Nyhagen sliter med en belastningsskade i kneet, men trolig er det ikke verre enn at han stiller. Joakim Halvorsen er bortreist denne helga og dermed ute av bildet.

Ellers er troppen klar for kamp. Det betyr at publikum på Blåbærmyra får se Mark Doninger,  Barake Seyoum og den danske keeperen Mikkel Hasling for første gang. Dette bør være grunn nok til å ta turen lørdag ettermiddag.

Vel møtt til kamp!