Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

- Dette var rævva!

Trener Ole Anders Ulven var rett og slett forbannet etter at juniorene hadde tapt 0-1 for Storhamar på Blåbærmyra torsdag kveld. - Greier vi ikke bedre enn dette får vi finne noe annet å holde på med, mente Valdres-treneren etter kampen. Bildet: Kasper Dyve

Kveldens eneste skåring kom etter 87 minutters spill: Storhamar fikk corner fra venstre, og skrudde ballen høgt oppe i hjørnet forbi Knut Ole Ranheim i Valdres-målet  (se bildet under). Inntil da hadde Valdres hatt et bra grep på kampen, men uten å skape de helt store målsjansene. Farligst var det kanskje når Andreas Nyhagen satte på toppfarten, men gjestenes keeper var ikke god å overliste. Storhamar på sin side hadde heller ikke mye å fare med framover, men vi noterte en stor sjanse i tillegg til skåringen.

Avgjørelsen: Storhamars corner havner i nettet

Trener Ulven hadde gitt gutta en solid oppstrammer i pausen, men uten at det hjalp så mye. Etter kampen var treneren oppgitt over det han mente var for slapp innstilling i laget. - Vi manglet vilje til å vinne, - til å tackle, vinne dueller og gå på løp. Med en slik innsats nytter det ikke å vinne kamper, mente Ulven, - da er det like godt å finne på noe annet.

Så får vi se om det blir frimerkesamling eller fotball for Valdres-juniorene framover...

Laget: Knut Ole Ranheim. Lars Emil Sætrang, Jonas Hauge, Ørjan Vilhelmshaugen, Marcus Hermundstad, Kasper Dyve, Sindre Lokreim Bolstad, Andreas Nyhagen, Sondre Bøhn Evensen, William Nissen og Marius Bråten

Bytter:

Joakim Halvorsen for Sondre Bøhn Evensen (61)

Tore Solsten Før for Marcus Hermundstad (73)

Daniel Enger for Andreas Nyhagen (85)

Bendik Strand Moen for Ørjan Vilhelmshaugen (85)