Raivo debuterer for Valdres

Raivo Varazinskis  fra Latvia signerer for Valdres FK i morgen, fredag, og skal etter planen debutere i treningskampen mot Lillehammer samme kveld.

Raivo Varazinskis er 22 år og kommer fra klubben FK Liepāja, klubben som ble seriemester i Latvia i 2015. Keeperen var på prøvespill i Valdres i januar, og både spilleren og klubben likte det de så. Tirsdag denne uka kom han tilbake til Valdres og har trent med oss denne uka. Raivo skal altså signere kontrakten med Valdres FK fredag, og debutere i treningskampen mot Lillehammer på Stampesletta. Vi ønsker hjertelig velkommen til Valdres FK!

DSC_6415.JPG

En annen viktig spiller som nå er tilbake er Dan Mönell. Svensken er nå ferdig med futsal-sesongen i Sverige, og vi kan gratulere Dan med tittelen svensk mester! Det er svært gledelig å ha Dan Mönell tilbake i Valdres, og vi er sikker på at både publikum og medspillere ser fram til nye finter fra svensken i 2016.

Kampen på Stampesletta begynner kl. 19.