Totalfotball i Trysil førte til fem mål

G19-laget slo Nybergsund Trysil 5-1 på bortebane torsdag. Med mange spillere i uvante posisjoner spilte juniorene fotball slik som Nederland gjorde det på 70-tallet.

Erlend Sæbu startet i mål, Kasper Dyve var back, Lars Emil Sætrang spilte midtstopper. Jevnt over var det en lagseier, der gruppa som helhet presterte godt, den lange turen mot svenskegrensa til tross. Ifølge rapportene var det mange gode, men med Kasper Dyve og Lars Emil Sætrang som bautaer i forsvaret til valdrisene.

Laget:
Erlend Sæbu; Eivind Ringen, Marcus Hermundstad, Lars Emil Sætrang, Kasper Dyve; Andreas Nyhagen, Jonas Hauge; William Nissen, Sindre Bolstad, Bendik Strand Moen; Joakim Halvorsen.

Innbyttere:
Marius Bråten for Bolstad, Tautvydas Juocys for Strand Moen, Strand Moen inn igjen for Halvorsen, Halvorsen inn igjen for Nissen.

Målscorere:
Kasper Dyve x2, Joakim Halvorsen x2, Marius Bråten