Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Haris Heremic har signert for Valdres FK

Svenske Haris Heremic har signert for Valdres FK. Heremic er angrepsspiller, og vil gi et ungt Valdres-lag sårt tiltrengt tyngde framover på banen.

21-årige Haris Heremic har alt rukket å spille en treningskamp for Valdres. Det var mot Hønefoss 2, der Haris straks markerte seg ved å score Valdres' mål. Han overbeviste også på andre måter, så trener Atle Johannessen er meget fornøyd med at han nå har valgt å signere for klubben. Heremic er en stor spiller; 1,95 m høg og 88 kg tung, og vi er nokså sikre på at han kommer til å lage veg i vellinga innafor motstandernes 16-meter denne sesongen!

Haris forteller at det var noe tilfeldig at han havnet i Valdres FK. Han har ikke vært på disse kanter før, men flytter nå inn i leilighet på Fagernes 1. april. Han har tidligere spilt for klubbene Hillerstorp, Marieholm, Lärje/Angered, Gunnilse, GAIS og Råslätt. Vi ønsker Heremic hjertelig velkommen til Valdres!

Lørdag 14. mars stiller Haris Heremic sammen med to andre nykommere, keeper Kert Kütt og midtbanespiller Jonas Jørgensen, til kamp mot Skedsmo. Skedsmo spiller i likhet med Valdres i tredje divisjon, og blir ventet å kjempe helt i toppen av sin avdeling. Laget har før i vinter slått Oslo City 3-0 og Hasle Løren 4-0. Dette er begge lag som spiller i Valdres sin avdeling.

Til kampen mot Skedsmo stiller også en annen svensk prøvespiller. Vi kommer tilbake med referat fra kampen lørdag kveld.