Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Raufoss vant 5-0

Raufoss ble som ventet ett nummer for store i dag og slo Valdres 5-0 i storhallen på Raufoss. Det stod 2-0 til pause. Tross tapet er trener Atle Johannessen fornøyd med det laget presterte.

Det er to divisjoners forskjell mellom Raufoss og Valdres for øyeblikket, så på den bakgrunn er ikke 0-5 et avskrekkende resultat. Målene kom oftest som følge av at Valdres fikk brudd imot, i tillegg var det et par misser fra målvaktene (som kom fra Raufoss!). - Vi ble aldr i utspilt i dagens kamp, sier trener Atle Johannessen. - I tillegg skapte vi et par gode sjanser ved Halvorsen og Sæbu.

Valdres testet tre prøvespillere i dag: Edmond Chappy på venstre kant, Adonic Spica på midtbanen og danske Jacob Nilsen på midtstopperplass. Sistnevnte har sesongen 2015 spilt på andredivisjonslaget Fyllingsdalen.

Startoppstilling:

Andreas Heggen (Raufoss)

Lrs E. Sætrang, Erlend  Flaten, Jakob Nilsen (prøve)   Anders Grøndahl

Øyvind Lund      Sanin Muminovic

Edmond Chappy (prøve)  Joakim  Halvorsen  Adonis Spica (prøve)

Erlend Sæbu

I tillegg ble disse spillerne brukt: Lars F. Brateng, Sindre Lokreim Bolstad, Andreas Nyhagen, Kasper Dyve, Jonas Hauge og William Nissen