Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land
Ola Bordewich Strøm: 3 mål

Uten press mot Grei

Atle Johannessens gutter har spilt seg selv ut av toppstriden, og kan derfor gå til oppgjøret mot Grei på Blåbærmyra uten press. Det er kun hjemmestatistikken og æren som står på spill denne gangen.

Valdres har tatt 13 poeng på de ni kampene laget har spilt etter sommerferien. Ti av dem er tatt hjemme på Blåbærmyra, der Valdres ennå er ubeseiret. Det er en statistikk det bør være mulig å holde sesongen ut, ettersom motstanderne er "middelhavsfarerne" Grei og Hasle/Løren. Spørsmålet er om motivasjonen er til stede nå som laget definitivt er ute av toppstriden.

Valdres stiller med dette laget: Kert Kütt, Anders Grøndahl, Øyvind Lund, Thomas Brekken, Lars Emil Sætrang, Sanin Muminovic, Erlend Sæbu, Simen Høglien, Dan Mönell og Haris Heremic. En småsyk Sindre Veltun starter på benken.

I pausen blir det anledning til å forsøke å gi Nils Fystro kamp i finalen av "treffer du tverrliggeren". Nils fikk inn et blinkskudd under sist hjemmekamp, og er eneste finaleklare så langt. I juniorklassen (10-14 år) er det foreløpig ingen som har kvalifisert seg til en av de fine premiene.

Skinkelotteri blir det også, som forhåpentligvis vil gi gode kroner i kassa. Derfor, møt fram og gi gutta og klubben støtte på tampen av sesongen!