Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Finale i siste hjemmekamp

Det er to deltakere som har lykkes i å treffe tverrliggeren i innledende runder: Nils Fystro og Floyd Olsen. Dermed ligger det an til en hard tvekamp i pausen på Blåbærmyra. En langweekend med Kia og en sykkel er premiene som står på spill.

I juniorklassen er det ikke registrert treff så langt, så her kan alle som vil melde seg på til finalen. Arrangementssjef Rune Stenslett har flere flotte premier på lager. Dersom ingen treffer seilene som er lagt ut, går premiene til de som kommer nærmest.

Det blir som vanlig skinkelotteri, der spekeskinka denne gang er sponset av Coop Prix Beitostølen. Som en ekstra bonus har supportersjef Svein Helle bidratt med en ekte Hellekurv, muligens med en smak av Roma? Dermed er det all grunn til å kjøpe lodd i årets siste skinkelotteri!

Kampen? Ettersom Valdres er uten sjanse til å ta igjen serieleder Frigg, er det bare æren og hjemmestatistikken å spille for. - Og så vil vi selvsagt revansjere 1-3 nederlaget fra i vår. Dengang var det Erlend Sæbu som skåret for Valdres i det som ble et noe uventet nederlag. Fra startoppstillingen den gang er det fem spillere som er borte: Jonas Jørgensen, Joakim Wiik, Jostein Hauge Volden, Ørjan Sørflaten og Morten Nerli. I tillegg har Sindre Lokreim Bolstad slitt med skader.

Ellers rapporterer Atle Johannessen om en nesten fulltallig tropp. Eneste fravær er Kasper Dyve, som sliter med halsbetennelse.

Merk kamptidspunktet: 15.00!