Gode prestasjoner mot Lunner

Juniorlaget leverte flott spill, vant 3-1, og dominerte totalt i banespillet mot Lunner, særlig før pause.

Vi hadde, uten å overdrive, minst 80 prosent av ballinnehavet i første omgang. Derfor var det ekstremt spesielt å gå til pause uten å ha scoret, mens Lunner maktet å score etter markeringssvikt på en dødball. Når sant skal sies maktet vi heller ikke å gjøre stort ut av ballinnehavet, med kun en målsjanse i første omgang.

I andre omgang var vi også dominante i banespillet, men slapp Lunner mer inn i kampen, og de var farlig frempå ved flere anledninger. Kampen lå lenge og vippet på 1-1, men vi var mer giftige på siste tredjedel i avsluttende del av kampen. I andre omgang  klarte vi også å skape mer målsjanser for oss selv, og var effektive med tre mål på seks målsjanser i andre omgang.

Målene kom ved Ørjan Sørflaten på et langskudd og Erland Meldal på en halvvolley i vinkelen. Dagens siste kom også fra Meldal, som plasserte ballen kaldt i hjørnet etter innlegg fra Sørflaten.

Mange gjorde en veldig god kamp, og det var gledelig at vi igjen var dominante i banespillet mot en svært solid motstander.

Laget:
Simen Kjellgreen, Erlend Flaten, Jostein Volden, Even Solberg, Kristian Hovi, Morten Nerli, Kasper Dyve, Lars Fredrik Brateng, Erlend Sæbu, Sindre Bolstad, Ørjan Sørflaten.

Innbyttere:
Joakim Halvorsen (46. min for Brateng), Bjørnar Sæthershagen (60. min for Flaten), Andreas Nyhagen (70. minutt for Dyve), Erland Meldal (70. min. for Bolstad)