Damene har startet høstsesongen

Damelaget har startet høstsesongen med en seier og ett tap i tredjedivisjon. Her oppsummerer trener Morten Buene de to kampene.

Valdres FK 5-2 Hadeland KFK

5 min 1-0 Anja (Marian)

22  «   1-1

30  «   2-1 Øyfrid (May Liss)

40  «   3-1 Marte

62  «   4-1 May Liss (Øyfrid)

72  «   4-2

80  «   5-2  Pia (Marte)

Laget: Thea, Lena, Anita, Mariann, Hanne, Monica, Marte, Anja, Pia, Øyfrid, May Liss

Vi startet første kampen etter ferien med en seier. Det var en litt rotete kamp fra vår side. Vi var ikke helt med etter en tidlig ledelse. Vi slapp oss ned, glemte å ta for oss i duellene, hadde for stor avstand som 1.F og 2.F og inviterte dermed Hadeland inn i kampen. Heldigvis har vi spillere som kan gjøre det lille ekstra, og vi scoret noen fine mål, etter gode framspill og riktige løp.

Vi hadde med en debutant i dag, Lene B Persstuen, og hun gjorde sine saker såpass bra at hun ble kåret til vår beste spiller i dag J.

Vi har et relativt tett kampprogram, med 4 kamper på 7 dager. Søndag var vi allerede på farten igjen!!

Sander/Skarnes  2- 0  Valdres FK

45 min  1-0

45 «       2-0

Laget: Thea, Hanne, Thea, Mariann, Lena, Kristin B, Monica, Marte, Anja, Pia, Øyfrid

Dette var en veldig jevnspilt kamp som ble avgjort med to veldig sene scoringer i 1.omgang. Utover i 2.omg presset vi på, men ballen ville ikke i mål. Det førte til vårt 2.tap i 3.divisjon.

Vår beste i denne kampen var Thea Sandsengen.

Neste kamp i 3.div er torsdag 21/8 hjemme mot Kongsvinger 2