Tap for Gjøvik

Valdres åpnet friskt i kveld, og greide også å skape noen sjanser. Men etter et kvarters spill sviktet kommunikasjonen mellom keeper og forsvar hos Valdres, og Jorge Garcia kunne enkelt heade inn 1-0.  Gjøvik doblet ledelsen etter 34 minutter, da et frispark ble stusset bakover og i mål. Resten av omgangen var det hjemmelaget som styrte, mens våre gutter hang med hodet.

DSC_7072 - Kopi.JPG

Andre omgang ble bedre, særlig etter at Alonso Sanchez Gonzalez kom inn etter noen minutters spill. Alonso er fortsatt halvskadd, og greier ikke å spille en hel kamp. Det er synd, for i form er han uten tvil lagets bestemann. I alle fall satte han ny fart i valdrisene, som presset Gjøvik tilbake. Etter en rekke med cornere greide Andreas Dyve å putte ballen i Gjøvik-målet. Klokka viste da 63 minutter, og Valdres-fansen på tribunen håpet på et stormløp mot Gjøvik-målet. Det kom dessverre ikke, og hjemmelaget greide å ro i land seieren. Trener Tsolis fortvilte over hvordan valdresgutta ga bort ballen unødig i de hektiske slutt-minuttene.

Dagens Valdres-lag:

Varpestuen