Storseier mot Øystre Slidre

Valdres FKs fjerdedivisjonslag fikk god angrepstrening i kampen mot Øystre Slidre. Hele 0-14 stod det da dommeren blåste av kampen.

Kampreferat Øystre/Slidre - Valdres FK (7/5)

1. 10 min Mariann

2. 22  «    Anja

3. 31  «    Anja

4. 40  «    Ingrid Elise

5. 43  «    Kristin

6. 45  «    Anita

7. 49  «    Øyfrid

8. 61  «    Øyfrid

9. 65  «    Anita

0-10  72 min   Anita

1. 79 min      Pia

2. 84   «      Anita

3. 86   «      Anita

0-14      87  min       Anja

I et grått og kaldt vårvær  varmet det med litt festfotball. Kampen gikk på Tveit stadion i Vang. Allerede før det var spilt 3 min hadde Valdres Fk spilt seg til 3 hjørnespark. Vi rullet opp det ene angrepet etter det andre. Vi hadde tempo på ball, og gode bevegelser. Dette gjorde at vi fikk store rom, og det utnyttet vi til fulle. Det ble et trøkk i omtrent 90 min mot motstandermålet. Omtrent alle målene kom etter svært bra oppbyggende spill. Vi spilte oss til haugevis med sjanser. Det gjekk mye på 1- og 2-touch, og motstanderen hang nok ikke helt med til tider. Vi hadde sju ulike målscorere i kampen. Banens yngste, Ingrid Elise E Klosbøle, scoret på skudd fra 17 meter etter et hjørnespark. Anita Strand scoret 5 mål, og var spesielt god i 2.omgang. Hele laget skal ha skryt for å ha gjennomført kampen til punkt og prikke etter match-plan. Banens beste var nok likevel Anja Kampen Hamre , som foruten å ha laget 3 mål, hadde flere målgivende, og var en stadig trussel for motstanderen. Øystre/Slidre hadde også mange gode fotballspillere i de ulike leddene, men i dag vart det nok litt for stor forskjell i balltempo, pasninger og bevegelser.

Neste kamp i 4.div er mot Moelven hjemme onsdag 21.mai kl. 19.30!!