Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Dyve og Halvorsen fikset biffen!

Et svært fysisk sterkt Snertingdal-lag var forberedt på å gå i krigen på Blåbærmyra lørdag. Våre gutter responderte greit på trusselen, og tok tak i kampen fra start uten å produsere all verdens målsjanser. Etter et fantastisk forarbeid av Joakim Halvorsen på vår høyreside scoret Kasper Dyve på en volley etter omtrent 40 minutter.

Andre omgang bar preg av lavt tempo, mange stopp i spillet og lite flyt hos begge lag. Simen Kjellgreen blir dog matchvinner når han hindrer et kjempeskudd fra en Snertingdøl i andre omgang.

Søndag spiller vårt junior 2-lag borte mot FK Gjøvik-Lyn kl 15.00 i tillegg til at Gutter 16 spiller hjemme på Blåbærmyra mot Raufoss 2 klokken 15.00. En kamp vi anbefaler sterkt!

Laget:

Simen Kjellgreen, Simen Fugllien, Markus Fjeld, Marius Sætre, Lars Emil Sætrang, Joakim Halvorsen, Jonas F Hauge, Kasper Dyve, Ole Magnus S Sørum, Andreas Nyhagen, Erland Meldal.

Innbyttere: Erlend Flaten 60 min for Jonas Hauge, Emil N Holden 30 min for Erland Meldal og Daner Mohammed 13 min for Ole Magnus S Sørum.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land