Manuel Hervas går til Gjøvik-Lyn

Gjøvik-Lyn og Valdres FK har i dag blitt enige om en avtale som gjør at Manuel Hervas kan signere for Gjøvik-klubben. Valdres mottar en økonomisk kompensasjon for spanjolen, som hadde ett år igjen av kontrakten med Valdres.

Styreleder Kjell Håvard Tuv opplyser at forhandlingene med Gjøvik- Lyn gikk forholdsvis greit, og at han er fornøyd med avtalen som kom i stand. Hervas har tidligere i vinter vært på prøvespill i Bødø-Glimt og Hødd, samt en dansk og en gresk klubb uten at det har blitt kontrakt av det. Men det har vært kjent en tid at tidligere Valdres-trener Morten Skjærstad har ønsket å få Hervas i stallen. Dermed har Gjøvik-Lyn tre tidligere valdriser i årets tropp: "Pachu" Gutierrez, Thomas Morgan og Manuel Hervas.

Vi takker Manuel for innsatsen i Valdres FK og ønsker ham lykke til i Gjøvik-Lyn (bortsett fra i to kamper...)