Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Vodacom sponser Valdres!

Vodacom AS og Valdres FK har signert en sponsoravtale for 2015 og 2016 med opsjon for ytterligere ett års forlenging. Vodacom AS er et NetCom Bedriftssenter som utover NetComs produkter også forhandler bredbånd og fiber fra Broadnet.

Vodacom AS holder nå på å bygge opp en salgsavdeling på Leira i Valdres og ser på det fremtidige samarbeidet med Valdres FK, en meget sterk merkevare lokalt og regionalt, som gunstig for begge parter. For hvert enkelt bedriftsabonnement til NetCom som kommer inn via Valdres FK og deres samarbeidspartnere, tilfaller et visst beløp klubben i sponsorinntekter. For hver enkelt avtale som blir inngått på bredbånd og fiber fra Broadnet via Valdres FK og deres samarbeidspartnere, privat og / eller bedrift, tilfaller et beløp Valdres FK i sponsorkroner.

Vodacom AS og Valdres FK ser frem i mot et gjensidig og godt samarbeid som skal generere gode inntekter til klubben i deres vei tilbake til 2. divisjon.

IMG_2584.jpg

Gunnar Dahlen poserer meget fornøyd med avtalen foran hovedpremien i Valdres FKs store billotteri.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land