Valdres FK 1 - 2 Raufoss 2
Israil Edilsultanov: 1 mål

Stem på Valdres FK!

100 stemmer daglig
Det eneste idrettslagene trenger å gjøre for å delta i Klubben i mitt hjerte er å skaffe 100 stemmer daglig. Gjennom stemmelokalet på Dagbladet.no/klubben vil alle stemmer som kommer inn bli registrert. Med en gang et idrettslag har oppnådd 100 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på dagbladet.no/klubben at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner.

Ett idrettslag får kun ett lodd i den daglige loddtrekningen. Dersom ditt idrettslag ikke vinner kan det delta på nytt ved å samle inn 100 nye stemmer til neste dag. På denne måten vil små idrettslag ha like store vinnersjanser som store idrettslag. Målet bør dermed være at alle idrettslag klarer å samle inn 100 stemmer daglig gjennom hele kampanjeperioden.

Trekningen skjer på hverdager. Første tre vinnere av 10.000 kroner trekkes mandag 10. november.

Hovedpremien
Det deles også ut en hovedpremie på 100.000 kroner som skal øremerkes breddearbeid i klubben.

I løpet av hele kampanjeperioden registrerer Dagbladet.no/klubben alle stemmer som kommer inn på en klubb. Den klubben som sitter igjen med flest stemmer totalt vinner. Fredag 21. november kåres også vinneren av hovedpremien.

onsdag 24.04 kl. 19.29
Valdres FK - Nordre Land