Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Nytt styre på plass

Gunnar Dahlen tar over som styreleder i Valdres FK. Dette ble klart under det ekstraordinære årsmøtet mandag kveld. Dahlen får med seg Kjell Håvard Tuv som nestleder og fire andre styremedlemmer, alle nye. Bildet: Fire av seks i det nye styret: Eva Kristin Skattebo, Gunnar Dahlen, Kjell Håvard Tuv og Bjørnar Dahlen.

Det har tatt tid å få på plass nytt styre i Valdres Fotballklubb, men leder i valgkomiteen, Kjell Viken, kunne mandag kveld slå fast at en endelig var i mål. Foruten Gunnar Dahlen og Kjell Håvard Tuv, består det nye styret av: Eva Kristin Skattebo, Bjørnar Dahlen, Frank Evertsen og Ole Arne Kvålshaugen.

Når det gjelder det sportslige, vil Eva Kristin Skattebo få et særlig ansvar for damefotballen, mens Bjørnar Dahlen vil være kontaktperson overfor herrelaget. Kjell Håvard Tuv var som kjent leder for klubben fram til årsmøtet våren 2014.

Økonomien var tema også denne gangen, og tallene som ble lagt fram viste at likviditetssituasjonen fortsatt er vanskelig. Men klubben regner med betydelige inntekter fram mot nyttår, slik at en håper at årets regnskap vil kunne vise et overskudd og at gjelden dermed blir redusert.

Årsmøtet vedtok også at klubben vil prioritere å ansette en ny daglig leder i 2015, forutsatt at økonomien gir rom for det. Atle Johannessen fortsetter som hovedtrener for herrelaget, og klubben ønsker også at Morten Buene skal holde fram som dametrener.