Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Loddsalget er i godt gjenge!

Alle spillerne i Valdres FK er utstyrt med loddbok, og har frist ut november med å selge loddene. Hovedpremien står nå utstilt på Amfi Valdres, Leira, der allmenheten kan ta kjøretøyet i øyensyn, og også sikre seg en mulighet for å vinne det. Sist lørdag var radarparet Karl Hope/Magne Huset i sving med loddbøker og omsatte for ikke mindre enn 20.000 kr. på noen timer.

Det er også viktig for klubben at Bistandshuset har tatt på seg hundre dugnadstimer til loddsalg. Lotterikomitèen ønsker seg likevel flere loddselgere, og personer som kan tenke seg å gjøre en innsats - enten som selgere eller kjøpere - bes kontakte Ole Arne Kvålshaugen på tlf. 91 33 88 85 snarest.

Ettersom trekningen er like over nyttår, vil loddene også være utmerket egnet som julegave. Det finnes derfor egne felt på hvert lodd med "til" og "fra". Loddene koster 200 kr. stykket og foruten hovedpremien trekkes det en Peugot scooter, verdi 9900 kr, to årsabonnement på avisa Valdres og fem patriotkort til Valdres Fotballklubb.

Det er tillatt solgt 4000 lodd. Det betyr at dersom alle lodd blir solgt vil klubben sitte igjen med et netto overskudd på omkring 600.000 kr. Dèt hadde vært litt av en julegave til Valdres FK!