Uavklart i styret

Valgkomiteen ved Kjell Viken kunne melde at den hadde vært i sving inntil kl. 14.30 i dag for å få nytt styre på plass, men uten å komme i mål. To personer som pr. i dag ikke er medlemmer av klubben har sagt ja til å stille, men ettersom styremedlemmer må ha vært medlemmer minst en måned før de velges, må det altså nytt ekstraordinært årsmøte til. Gunnar Dahlen har som før meldt sagt seg villig til å gå inn som leder.

Inntil nytt årsmøte vil Olav Martin Belgum og Svein Olav Kopperud fra det gamle styret lede klubben. Fungerende styreleder Mikael Fønhus (under), Randi Stenberg og Jarle Strandbråten gikk ut. Kirsti Holmen var syk og deltok ikke på møtet.

DSC_8586.JPG

Når det gjelder økonomi, kunne Kjell Viken opplyse at det torsdag vil bli holdt et møte med representanter for valdreskommunene, VNK og Valdresrådet. Hensikten er å forsøke å få til en garanti for et langsiktig lån til klubben. Gjelden til Valdres FK er i seg selv ikke spesielt stor, og et lån ville løse likviditetsproblemene som har gjort det vanskelig å drive dette året. Vi kan derfor håpe at det innen det ekstraordinære årsmøtet 10. november kan foreligge en løsning på de umiddelbare økonomiske problemene.

Innkalling til ekstraordinært årsmøte:

mandag 10. november kl. 18.00 i Valdres Næringspark

Saker: