Høsten igang for G16

Etter en fin Norway Cup som endte med seier i B-sluttspillet for G16 1, har vi nå åpnet høstsesongen. G16 1 spiller ennå i Elite, mens G16 2 befinner seg i 1.div.

Forrige torsdag tok G16 1 turen til Moelven. De hadde vi tidligere slått 5-0 hjemme på myra, men likevel la de seg foran oss på tabellen. Det var derfor en spennende kamp vi sto overfor. Spillemessig var vi ikke på høyden som vi ønsker, men likevel henta vi hjem en 2-1-seier. Det å vinne på dårlige dager er en god egenskap, men vi må heve spillet vårt.

På fredag tok G16 2 imot Raufoss 2 på myra. Spillemessig var dette en meget god kamp og vi ga oss ikke før det sto 6-0. Dette var en fin opptur for G16 2 og vi gleder oss til fortsettelsen.

Neste kamper for G16 1 er hjemme på myra mot Hamkam på lørdag, mens G16 2 reiser til Gran på søndag.

Etter Norway Cup er den en del spillere som har valgt å takke for seg i klubben. Dette er først og fremst synd, men det er klart at motivasjon er det viktigste dersom en ønsker å ta steg som fotballspiller. Vi takker Sergen, Torbjørn og Erik for bidraget de har lagt ned. Inn i stallen har Erlend Flaten kommet. Han kommer fra Vågå og har valgt å flytte hit i forbindelse med skolegang. Han er kretslagsspiller og kommer til å være en god tilvekst i klubben vår. Det er meget hyggelig at vi kan være attraktive for talenter i Oppland. Vi ønsker Erlend velkommen.