Bra spill, men null poeng mot Lørenskog

Valdres tapte 0-2 mot Lørenskog i kveldens kamp i Interkretsserien. Laget viste bra spill, men effektiviteten var ikke god nok ved denne anledningen.

Valdres var fullt på høgde med vertene spillemessig i kveld. Vi burde tatt ledelsen på straffespark i første omgang, men Lørenskogs keeper greide å avverge. Isteden gikk vertene opp til 1-0. Det var et innlegg fra siden som keeper Kristian Bakken ikke greide å holde, ballen falt til en Lørenskog-spiller som kunne løpe den i mål. Dermed en noe ufortjent Lørenskog-ledelse til pause.

Hjemelaget gikk opp til 2-0 i andre omgang etter corner. Keeper Bakken ble skadet i denne situasjonen, og burde ifølge våre kilder hatt frispark. Isteden måtte Bakken ut, trolig med en lårskade, og Lørenskog opp til tomåls ledelse. Denne ledelsen holdt kampen ut til tross for at Valdres kjempet godt og presterte mye bra spill.

Henrik Fossholt måtte stå over kveldens kamp etter rødt kort sist. Fossholt er tilbake neste gang, men da må til gjengjeld Rolf Erik Hagadokken og Joar Hoberg stå over etter gule kort i dag.