Uforandret startoppstilling

Lagkaptein Joakim Wiik står over også denne gangen,  men nå skyldes fraværet bryllup, ikke skade eller sykdom. Det betyr at Thomas Brekken fortsetter på venstre back. På midtbanen velger Skouboe å fortsette med kvartetten Morgan, Fera, Pachu og Gonzales. Det betyr at unge "Mac" Laham må ta til takke med en plass på benken denne gang. Startoppstillingen blir da:

Gonzalo Gutierrez Meson, Robert Rabben, Manu Hervas, Stig Ørjan Karenstuen,
Thomas Brekken, Ardijan Fera, Alonso Gonzales, Thomas Morgan, Ivan "Pachu"
Gutierrez, Simen Høglien og Kalle Neale.
På benken: Tomas Varpestuen, Mahmoud "Mac" Laham, Anders Ellingseter, Andreas
Dyve, Desmond Chappy.

Ole Skouboe mener at det er en gjeng med stor selvtillit som reiser til Tønsberg. - Men, sier Skouboe, hvis vi ikke kommer med den rette innstillingen til kampen, så taper vi. Så enkelt er det. Han minner om at Tønsberg, tross bunnplass på tabellen, har gjort mange gode prestasjoner. I forrige runde ble det f.eks uavgjort mot Nybergsund borte, og laget har også spilt 3-3 mot Fram i Larvik, en kamp de ledet 3-0 langt ut i andre omgang . Tønsberg er også det laget som har vært nærmest å ta poeng mot serieleder Alta, og var noe uheldige som tapte 3-4 hjemme.

Det er derfor ingen som venter seg noen enkel oppgave i vestfoldbyen på lørdag.