Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land
Ola Bordewich Strøm: 3 mål

Jakten på ny dametrener fortsetter

Damelaget står fortsatt uten trener etter at en ikke lyktes i å komme til enighet med Ole Anders Ulven om en ny kontrakt. Men jakten intensiveres, og daglig leder har flere gode kandidater på blokka.

Ole Anders Ulven har vært hovedmannen bak damelagets suksess de siste årene, med opprykk til andre divisjon og en vellykket debut-sesong i divisjonen. Han er også arkitekten bak det gode samarbeidet med Valdres vidaregåande skule. Valdres FK synes derfor det er beklagelig at en ikke greide å bli enige med Ulven om en ny sesong. Det var særlig strukturene rundt damelaget som klubben ikke greide å imøtekomme.

Damene åpner årets sesong mandag 15. april mot Fart 2 hjemme på Blåbærmyra. Dette er et lag Valdres slo med god margin i begge oppgjør i 2012, så her bør det være muligheter for en flying start. En ny trener er forhåpentligvis på plass i god tid før dette. Jan Tore Vik forsikrer at det blir jobbet intensivt med saken, og at det finnes flere aktuelle kandidater. Vi regner derfor med positive nyheter om ikke altfor lenge.