Ikke trygge enda!

Valdres har bare tatt ett poeng mot Gjøvik på de tre kampene lagene har spilt. Det skjedde gjennom et noe heldig 1-1 resultat på Blåbærmyra i fjor. Ellers har det fysisk sterke Gjøvik-laget vist seg som en svært vanskelig motstander for våre gutter. Nå har laget fra mjøsbyen rotet seg inn i nedrykkstriden gjennom en miserabel høstsesong, men vil nok vite å kjempe for livet på Fagernes i morgen. Det rapporteres at Moen og Skjærstad stiller med full tropp i gjensynet med Blåbærmyra.

Valdres har fått nedrykkstreken litt på avstand etter to seire, og skulle det bli tre poeng i morgen  er saken klar. -Jeg vurderer chancerne for at undgå nedrykning for gode, sier Ole Skouboe i en kommentar. Skouboe må definitivt klare seg uten "Pachu", som fikk sitt sjuende gule kort i Finnmark. Kalle Neale og Manuel Hervas er også tvilsomme, men Skouboe vil vente i det lengste før han eventuelt avskriver de to. Ellers er det ingen nye skader, og Tomas Varpestuen er tilbake i troppen etter skade.

Her er Valdrers sin tropp:

Keepere: Gonzalo Gutierrez Meson og Tomas Varpestuen

Øvrige: Joakim Wiik, Alonso Gonzales, Manuel Hervas, Robert Rabben,
Lars-Fredrik Brateng, Morten Nerli, Erik Holmen, Stig Ørjan Karenstuen, Kalle
Neale, Mahmoud Laham, Ardijan Fera, Andreas Dyve, Simen Høglien, Thomas Brekken,
Stig Ørjan Karenstuen, Desmond Chappy

PS! Drageberget er ikke døde, slik forrige hjemmekamp mot Lyn kunne tyde på. Mathisen & Co. vil reise kjerringa på Blåbærmyra i morgen, og arrangerer før kampen "fotballfaglig treff" sammen med Gjøvik-fansen på Fagernes Gjestegård...Alle interesserte er velkomne!