Mahmoud Laham til Valdres

Mahmoud Laham kommer fra Skjetten og har fra før et visst kjennskap til Mato Grubisic. Ellers kjenner han ingen i Valdres. - Så hvorfor valgte du Valdres FK, Mac?

- Det er fordi jeg ser Valdres FK som en fin utviklingsarena. Med lag i både interkretsserien og andre divisjon vil det være de rette sportslige utfordringene for meg. Ambisjonen er å spille meg til en fast plass på andredivisjonslaget i år. Laham forteller videre at han vil kombinere fotballen med skolegang på Valdres Vidaregåande, og at han er i ferd med å etablere seg med leilighet på Fagernes.

Mac var på prøvespill i Valdres før jul, og fikk der vist fram ferdigheter som vil gjøre ham til en fin forsterkning for klubben. Kontrakten er ikke undertegnet ennå, men en signering er like rundt hjørnet.

Vi ønsker hjertelig velkommen til Valdres!