Klart for Beitostølen Cup

Fra fredag til søndag blir det fullt hus og stormende jubel på Beitostøen Helsesportsenter, da Beitostølen Cup går av stabelen.
Valdres FK stiller hele sju lag i turneringa: Tre juniorlag (som konkurrerer mot seniorlagene), to damelag og to herrelag. Bildet: Det blir avveksling i treninga for Ole & Co.

Innledende runder på Beitostølen spilles fredag og lørdag, mens sluttspillet går søndag. Kampene spilles med fire utespillere + keeper og går over 15 minutter.

Vidar Hilmen i arrangørstaben opplyser at foruten Valdres FK stiller også Lørenskog fra andre divisjon herrer. Et vel så sterkt mannskap har kanskje Fjøra FK fra Sogndal. Ryktene forteller at laget stort sett vil bestå av tippaligaspillere fra Sogndal IL..

Deltakende lag:

Damer senior: Øystre Slidre/Rogne 1, 2 og 3, Kaupanger 1 og 2, Toten, OSI, Valdres 1 og 2, Øystre Slidre/Rogne junior 1 og 2, Grorud, Lørenskog og Vardal.

Herrer senior: Etnedal, Faaberg 1 og 2, Gran, Fagernes, Nesbyen, Sagene 1 og 2, Torpa Toppfotball (!), Valdres 1 og 2, Øystre Slidre/Rogne, Fjøra, Dokka Sport, Grorud, Lørenskog 1 og 2, Rødberg, Snertingdal 1 og 2, Vang 1 og 2, Valdres FK junior 1, 2 og 3 og Drammen FK 1 og 2.

Startdidspunkt:

Fredag: 17.30

Lørdag: 08.00

Søndag: 09.00

Finaler søndag 15.40 (kvinner) og 16.00 (menn)

Vi kommer tilbake med resultater fra turneringa etter hver kampdag.