Jr Elite tap for Gran

Laget: Kristian B, Jostein, Thomas H, Henrik, Henning, Alv, Knut O, Rolf, Andreas, Lars Fr, Jon.
Benyttede res: Simen S.

Vi spiller en ålreit match, bortsett fra de siste 25 min av 1. omgang, men sliter med å få ballen i mål. Gran hadde et bra kollektivt lag, var samlet i det de foretok seg og tråkket til å duellene. En slurvete 1. omgang hvor vi var upresise i bevegelser og pasningsspill, som gjør at vi får for mye brudd til å komme i de avgjørende situasjonene.

I 2. omgang tar vi tak fra starten av, men får to mål i mot i starten av denne omgangen. Etter dette er det vi som kjører kampen. Vi har mange sjanser, men Gran ofrer både "nebb og klør" foran egen boks.

Det gode gamle ordtaket "fotballen er rund" gjelder fortsatt, og fotballen er ikke alltid like rettferdig. Samtidig må vi ta lærdom av at ingen kamper er avgjort i forkant - og det hjelper i hvert fall ikke å bryte hverandre ned med negativt rettede beskjeder.

Målscorere VFK

1-2 Andreas Dyve (ass Knut Olav)

Foto: Anne Dyve, Norway Cup 2012