Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Rekruttseier mot Toten

På mandag var våre rekrutter i aksjon på Blåbærmyra. Kampen endte 2-1 til Valdres, på en middels dag. Stillingen til pause var 1-0.

Laget: Tomas V, Knut M, Joar, Øyvind, Anders, Alv, JC, Robert, Jon, Dashti, Simen.
Res: Thomas H, Henning, Albert, Rolf, Andreas, Håkon, Eirik. Alle benyttet.

1. omg: vi ønsker å spille oss fri bakfra, men Toten står halvhøyt og lokker oss. Vi setter allikevel i gang ballen uten å kvitte oss med den tidsnok og vi blir i overkant stresset når vi skal slå den lenger. Dermed får vi ikke strekk på de og Toten får mye gode brudd og er det farligste laget denne omgangen.

2. omg: vi er flinkere på vurdering, samt at vi i perioder klarer å plukke baller og få løst opp spillet (noe som ikke var tilstede i 1.omg). Vi kommer oss også til endel store sjanser, uten at vi setter de. Toten er også frempå ved flere anledninger, så det hadde vel ikke vært ufortjent om totningene hadde fått med seg et poeng hjem.

Vi tar med oss trepoengeren på en dårlig dag, og har i minnet at vi må være på når vi spiller kamper. Hadde vi møtt et effektivt lag denne kampen, så kunne det blitt et styggt resultat.

Neste kamp for rekruttene er tirsdag 12/6 kl 19.00 mot Kolbu - som også er et topplag i denne avdelingen.