Seier for G19 1 mot Lillehammer 2

Junior 1 vant torsdagens batalje mot LFK 2 på Blåbærmyra. Stillingen til pause var 1-0, og sluttresultatet ble 2-0.

Laget: Kristian B, Henning, Joar, Henrik, Thomas, Alv, Rolf, JC, Lars Fr, Eirik, Jon.

Res: Jostein, Knut O, Andreas (alle benyttet).

Vi har god kontroll i kampen fra første stund. Vi er flinke til å bruke ball og holde tempo i det vi gjør. De store sjansene ut i fra etablert spill uteblir. Etter ca 40 min får Lillehammer en spiller utvist. Dette skjer på en offensiv dødball for oss og vi får straffe. Videre utover fortsetter vi å styre kampen og har veldig god kontroll på et defensivt Lillehammer lag.

I 2. omgangen justerer vi taktikken for å bruke de rommene som LFK gir oss. Dette lykkes vi godt med på høyre siden, men sliter med å finne relasjoner på vår venstre. Vi glipper på offensive markeringer og timingen på bevegelser fremover er ikke samsvarende. Dette gjør at LFK får noen gunstige brudd - men som vi klarer å hente opp igjen. Vi scorer 2-0 på klabb og babb i feltet.

Vi tar med oss de gode periodene hvor vi glimter til, at vi holder nullen og ikke minst 3 poeng.

1-0 Eirik (Henrik)

2-0 Jon (Andreas)

Følg linken for å se hva Lillehammer skriver om kampen: http://idrett.speaker.no/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1260912&CatId=1062788