G19 2 med tap mot Moelven

På en tung og humpete gressmatte klarte ikke JR2 å heve seg over bunnlaget Moelven og slapp inn 2-2 målet helt på tampen av kampen.

Laget: Rune, Martin G, Ådne, Lars, Simen S, Simen F, Morten, Erik, Daniel, Andreas, Mads.

Res: Tord (benyttet).

Vi er gode i perioder av 1. omg, men sliter med å skape noe farlig, annet enn skudd som går langt over eller på keeper. Vi stresser Moelven til å slå langt og plukker stort sett alle ballene etter de 10 første minuttene. Desverre stopper det nok en gang opp på siste 1/3.

Etter hvilen slipper vi inn 1-0, men scorer to ganger og leder til de siste 10 sek av kampen gjenstår. Da slipper vi inn mål på retur etter et frisparkforsøk i stanga. Vi sleit i store deler av kampen med å klarere ballen langt nok.

Målscorere

1-0 Moelven