Brumunddal trives godt på Blåbærmyra!

Sesongen 2007 spilte både Brumunddal og Valdres i tredje divisjon og knivet om avdelingsseier og opprykk. I vårkampen i Brumunddal greide Valdres 3-3, men returoppgjøret på Blåbærmyra vant Brumunddal hele 3-0.

I andre divisjon har lagene møttes fire ganger. Sesongen 2010 ble det 2-0 til Valdres borte, mens Brumunddal vant 1-0 på Fagernes. Året etter vant Valdres igjen vårkampen i Brumunddal, men tapte hele 0-4 da høsten for alvor kom til Valdres. Dermed står brumunddølene med tre strake på Blåbærmyra.

I år har hedmarkingene begynt med beskjedne to poeng på tre kamper, men sist helgs 0-0 mot Raufoss viser at laget kan måle seg med hvem som helst. Cup-oppgjøret mot Ottestad (3-4) vil nok derimot Brumunddal helst glemme. Uansett venter vi en jevn og tett kamp på Blåbærmyra, men forhåpentligvis med et annet utfall enn det vanlige.

Kampodds:

Norsk Tipping:  1,60     4,15      3,20

Betsson:          1,68      4,40      3,60

NordicBet:        1,70       4,10     3,50

Damekampen mellom Bækkelaget og Valdres, som skulle vært spilt førstkommende søndag, er utsatt.

Brumunddal pondus og figge.jpg

Dagens nostalgiske: "Pondus" og "Figge" fra svundne tiders oppgjør mot Brumunddal.