Vanskeleg bortekamp i Horten

Ørn Horten har fått dårleg betalt i dei to første rundene av Oddsenligaen. I første kampen kunne det gjerne blitt poeng, i den andre burde det blitt tre. I følgje trenaren til Brumunddal var det hans "groveste ran" som fotballtrener då Dala gjorde to mål av ingenting og berga uavgjort i Lystlunden. Nå ser Ørn-trenar Ståle Brandsrud lysare på livet og meiner det er "gode muligheter for tre poeng" mot Valdres.

Prince Mambouana - i fjor midtstoppar på Valdres - har no blitt Ørn-spelar. Men han er ikkje klar til kampen mot gamleklubben. Morten Skjærstad er ikkje lei for det. - Prince er ein god fotballspelar, og det hender ofte at ein spelar scorar mål mot gamleklubben. Difor er det kanskje like bra at han held seg på tribuna.  Skjærstad rapporterar elles at han stiller med full tropp i Horten, og han meiner at Valdres bør vere med å styre kampen i perioder. Han ser for seg noko av same kampbiletet som mot Vålerenga.

Ørn har forøvrig laga ein stor førehandsomtale av kampen på sine nettsider. Her kan ein finne "sakleg" informasjon om dalføret vårt og intervju med den før nemde spåmann Henning Hai Lee Yang:

Odds på kampen:

NordicBet: h  2,10         u  4,20        b  2,60