Avslutning med prisdryss

Ca 115 fotballvenner, deriblant spillere, foreldre, trenere, støtteapparat, frivillige, sponsorer, styremedlemmer og supportere var samlet til en stilfull avslutning på hotellet lørdag kveld. Her kan du lese hva som skjedde. (Bildet: Jan E. Mathisen overrekker premien som årets spiller for herrer senior til Runar Brenden)

Kjell Håvard Tuv ønsket velkommen. Han benyttet anledningen til å minne de fremmøtte om at Valdres FK kan kalle seg Opplands beste fotballklubb når en legger sammen alle prestasjonene i klubben gjennom 2012 sesongen. Han snakket litt om veien videre for klubben og takket alle som har bidratt i og rundt klubben gjennom sesongen 2012.

Sermonimester var Jan Tore Vik

De fremmøtte fikk gjenoppleve noen av de flotteste øyeblikkene fra sesongen gjennom lysbilde og videoshow. Kveldens kulturelle innslag kom fra to unge og lovende gitarspillende jenter fra Øystre Slidre, mens juniorgutta demonstrerte kreative måter å juble på etter scoring.

Glade gutter: Baja, Wiik og Høglien

Etter en sesong med mange gode prestasjoner ble det en lang og flott premieutdeling med kåring av årets spiller på de ulike lag. Prisene ble tildelt på grunnlag av avstemning blant støtteapparat og spillere for de respektive lagene. Blant seniorene var det keeper Hanne Bjørgan og høgreback Runar Brenden som fikk utmerkelsene. Brenden ble i tillegg kåret til årets spiller av Drageberget. Runa Karbø Onstad fikk prisen for junior damer og Joar Hoberg for junior herrer, mens det var Andreas Nyhagen som stakk av med utmerkelsen på G 16. I tillegg ble Henrik Fossholt kåret til årets komet, styreleder  Kjell Håvard Tuv fikk innsatsprisen og Joakim Wiik pris for å ha rundet 100 kamper.

Under: Andreas Nyhagen fikk prisen på G 16.

(Fotograf under festkvelden: Stig Tronstad)