Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Poengdeling mot Nordre Trysil

Det ble poengdeling borte mot Nordre Trysil lørdag ettermiddag. May Liss Fredriksen sendt Valdres FK i ledelsen 1-0 etter 25 minutt, men Nordre Trysil kom tilbake og utliknet i 75. spilleminutt.

Med et poeng i toppoppgjøret mot Nordre Trysil ble det ikke den uttelling vi hadde ønsket oss. I en tett og jevn kamp er det kun i kortere perioder vi klarer å kontrollere kampbildet mot Nordre Trysil. Nordre Trysil lykkes godt og spiller en god kamp, mens vi har levert bedre prestasjoner som lag. Tross litt ned i prestasjon, leverer jentene en god innsats. Men for å vinne tette og jevne kamper må det også stemme i valg og utførelse, noe det gjorde for sjelden borte mot Nordre Trysil.

Med poengdeling mot Nordre Trysil, ligger damelaget på 2. plass i 3.divisjon. Eina, med en kamp mindre spilt, leder med 1 poeng. Neste kamp for damelaget er hjemme mot Raufoss 2, fredag 2.9 kl. 19:30.

Nordre Trysil - Valdres FK: 1-1 (0-1)

Lørdag 20.8.2011

Mål: 0-1 (25) May Liss og 1-1 (75)

Laget: Gro, Anette (Anita fra 60 min), Solveig, Jorid (Anja fra 80 min), Elin, Mariann (Ingunn fra 85 min), Marthe, Stine, Thea (Kristin fra 60 min), May Liss og Gine