Tre nye poeng mot Lillehammer 2

På en dag der damelaget kollektivt sett ikke får fram det helt store spillet, vinner de til slutt komfortabelt 4 - 0 over Lillehammer 2.

Det var Lillehammer som kom best i gang og vi virket ikke helt klare for oppgaven. I løpet av de 5 første minuttene skaper derfor Lillehammer to gode målsjanser, men Gro i mål holder oss inne i kampen med to gode redninger. En kan derfor si at det var litt mot spillets gang at vi tok ledelsen 1-0 etter 8. minutt og økte til 2-0 etter 25 minutter. To gode angrep og to mål signert May Liss.

2. omgang starter også med et lite press fra Lillehammer, men i denne omgangen er vi mere på fra start og slipper ikke Lillehammer til sjanser som i 1. omgang. To nye mål av Anita i det 80. og 85. minutt, gjør at vi vinner komfortabelt til slutt.

Vi er ikke helt fornøyd med prestasjonen denne dagen, tross seier. I et trykkende vær med høy luftfunktig på uvant underlag,  fikk vi som lag aldri det trøkket i spillet som vi vet vi kan ha.

Lillehammer 2 - Valdres FK: 0-4 (0-2)
8.6.2011, 19:30 ( Stampesletta gress)

Mål: 0-1 (8): May Liss, 0-2 (25) May Liss, 0-3 (80) Anita og 0-4 (85) Anita

Laget: Gro (Mari etter 80 min.), Anette, Solveig, Jorid, Elin, Marthe (Malin etter 75 min.), Mariann (Anja etter 60 min.), Stine, Thea (Kristin etter 15 min.), May Liss (Anita etter 60 min.), Gine